Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Két formás láb négy lépésben

2009.04.24
Szeretnéd szeretni a lábaidat? Ez a rutingyakorlat leégeti a zsírt, és formába rázza a combot, feneket – állítják szakértők. Megpróbálnád? Csak tessék.
 1. Kocogás lábujjhegyen
Futás közben ne sarkon landolj, hanem kizárólag lábujjhegyen, úgy, hogy a sarkad ne is érintse a talajt. Ez a mozdulat a felsőtestet kissé előredönti, és a közönséges futásnál sokkal alaposabban megmozgatja az egész lábat, és elsősorban a comb négyfejű izmait.” – véli a szakértő. A gyakorlatot végezd öt percig.                  
2. Támadó séta
Lépj előre egy hatalmasat a jobb lábaddal, és támadj, vagyis a jobb térdedet hajlítsd be a megfelelő szögben. Nyomban lendítsd előre a bal lábadat, tégy egy újabb hatalmas lépést előre, majd landolj újabb támadó állásban. A gyakorlat jóval hatékonyabb  hegynek fel. Végezd ötször egy percig, közben harminc másodperces szünetekkel.
Kép 3. Magas térdemelés
Kocogj lábujjhegyen hátramenetben, s közben emeld olyan magasra a térdedet, amilyenre tudod, úgy, hogy a sarkad ne érintse a talajt. Dolgoztasd a combizmaidat ötször harminc másodpercig, közte harminc másodperces szünetekkel.
4. Fenékrugdosás
Továbbra is kocogj lábujjhegyen, de ezúttal minden lépésnél rúgd meg a fenekedet a sarkaddal. Ez a mozdulatsor alaposan megmozgatja a térdinaidat. Végezz ötször harminc másodperces menetet, közte kisebb szünetekkel.