Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


5 szuper tipp a lapos hasért

2009.04.24
Ki ne szeretne lapos és izmos hasat? Ha nincs időd órákat edzeni a fitneszteremben, vagy sanyargatni magad a sokat ígérő zöldségkúrákkal, akkor se keseredj el! Összegyűjtöttünk 5 tuti tippet, melyek segítségével könnyen elérheted a vágyott formádat.
Ha véletlenül letévedsz a konditerembe, irigykedve nézed a tökéletes alakú, edző lányokat? Úgy érzed, sosem lesz annyi időd és energiád, hogy egyszer neked is ilyen gyönyörű hasad legyen? A lapos has nem elérhetetlen! Csak ismerned kell azokat a trükköket, melyek segítségével leépítheted a felesleges párnácskákat, úgyhogy has formázásra fel!

1. Hasprés a tévé előtt
A legjobb és leghatékonyabb has formáló gyakorlatok egyike a hasprés. Nem kell teljesen felülnöd, csak a lapockádnak kell elemelkednie a talajtól. Figyelj arra, hogy a gyakorlatot Kép egyenes háttal végezd! Kapcsold be a televíziót és indulhat a torna! A hírek, vagy a kedvenc sorozatod alatt végezd a haspréseket, pihenj közben, ha elfáradtál, így akár 1000 darabot is meg tudsz csinálni az egyszerű gyakorlatból fél óra alatt.
2. Grapefruittal a lapos hasért
Reggelire vagy vacsorára egyél meg egy pink grapefruitot! A kicsit savanykás ízű citrusfajta kitűnő zsírégető és egész napra feltölt energiával.
3. Infraszauna
Megyünk ki a nyárból, és a hőmérséklet csökkenésével egyre jobban igényeljük a mesterséges meleget. Kössük össze a kellemeset a hasznossal, és járjunk el infraszaunázni. Az infraszauna méregtelenít, feszesít és erősíti az immunrendszert. Legalább egyszer egy héten iktassuk be az életünkbe!
4. Este 6 után ne egyél semmit!
Talán ami a legfontosabb és örök érvényű tanács, hogy este 6 után már nem szabad enni. Tény, hogy az rakódik le leginkább, amit este fogyaszt el az ember. Így, ha a kései órákban már nem eszel, akkor ezt sikeresen ki is véded.
5. Gyümölcsnap
Kéthetente egyszer tarts egy gyümölcsnapot, amikor 1-2 kiló bogyós gyümölcsöt, vagy almát egész napra elosztasz. Ilyenkor a szervezeted méregtelenít, és mivel csak egyféle típusú ételt fogyasztasz, másnapra akár egy kilóval könnyebben kezdheted a napot!